Hoi,
Ik ben Ger de Gram. Ik maak en bedenk dingen.
Als mensen aan mij vragen wat ik doe, weet ik nooit helemaal antwoord te geven. Dat komt omdat het zo divers is. Van contenstrategie tot complete videoseries, communicatielijnen en journalistieke producties, tot platte longreads en podcasts – ik maak het allemaal. Op LinkedIn heb ik overigens een poging gedaan het te duiden.
Binnen Break the Wire Concepts, mijn bedrijf, richten we met een team van specialisten ons op iedere vorm van content, communicatie en alles eromheen. We bedenken en creëren en dat vanuit een (vaak datagedreven) strategie.
Onze mulitmediale tak is vrij omvangrijk: van camjo, tot commercial tot reportage, wij maken het met enige regelmaat. Het liefst vanuit een bedacht plan, met een goed uitgedacht concept.
Zelf heb ik een uitgebreide journalistieke en communicatieve achtergrond, zowel bij televisie als voor tijdschriften, kranten, vakbladen en, natuurlijk, online. Vroeger veelal uitvoerend, tegenwoordig vaak coordinerend, regisserend of beleidsbepalend. Eigenlijk hangt het letterlijk van de opdracht en het idee af.
Huidige opdrachtgevers zijn onder meer: NBTC, Holland.com, Vilans, TeamNL, NOS, AD, Yard Digital Agency, Oost NL, Gemeente Den Haag, Quote en ERM.
Ik tik inmiddels, ik schrik er zelf van, een goede 15 tot 20 jaar aan relevante werkervaring aan.